Jak nie robić prezentacji, które mogłyby być mailem?

Prezentacja jest jednym z najlepszych sposobów na to, żeby kogoś do czegoś nakłonić lub kogoś czegoś nauczyć, a jeszcze lepiej, gdy te dwie rzeczy mają wydarzyć się jednocześnie. Kontrastuje to z większością naszych doświadczeń, jakie można zawrzeć w zdaniu: „znów byłem na prezentacji, która mogła być mailem”.

Za pomocą autorskiej metodyki 4 warstw prezentacji, Kozieł pokazuje, jak unikać powszechnego marnowania czasu i skutecznie docierać do słuchaczy. Kamil Kozieł opracował metodykę 4 warstw pozwalającą zmierzyć wartość i emocje w prezentacji. I choć brzmi to brzmi dziwnie, jego moja mama była polonistką, tata matematykiem i fizykiem, więc jak sam mówi: “nie mogę być całkiem normalny”. Jest przedsiębiorcą. Swoją pierwszą firmę, IT School, założył mając 20 lat. Był współwłaścicielem Stand-up Polska i ORA-600, obecnie zarządza PrezART. Kamil wystąpił na dwóch konferencjach TEDx, a aktualnie jest kuratorem jednej z polskich edycji. Był najlepiej ocenianym prelegentem na licznych wydarzeniach, w tym zwycięzcą prestiżowej konferencji „I love marketing”. Na scenie wykorzystuję znajomość komedii, storytellingu i procesów poznawczych.

Potrzebna pomoc w biznesie?

Pomagamy małym firmom w rozwoju… [zobacz czym się zajmujemy, gdy nie prowadzimy bloga]

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *